bestellen op mijnParfum.nl

PLAATSEN van een bestelling

Bestelproces:
Stap 1 Selecteer een artikel en klik op de button “ in winkelmand plaatsen”. Uw bestellijst wordt nu gevuld. Op deze bestellijst kunt u het gewenste aantal producten aanpassen en indien gewenst artikelen verwijderen. Vervolgens klikt u op “bekijk winkelmand” of op “afrekenen”. U kunt te allen tijde uw winkelmand inzien en indien nodig aanpassen.
Stap 2 Indien u reeds geregistreerd bent op onze website, kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u een nieuwe klant, dan dient u zich te registreren met uw gegevens. Dit kunt u aangeven onder de adresgegevens. Klik daarna op “verder”.
Stap 3 U kunt eventueel een afwijkend afleveradres opgeven, waar uw bestelling kan worden afgeleverd. Dit kan handig zijn als u bijvoorbeeld een cadeau voor iemand anders besteld of op de dagen van aflevering niet thuis bent en het bij iemand anders of op uw werk wilt laten bezorgen.
Stap 4 Op de overzichtspagina kunt u alle gegevens nog eens nakijken. Na het aanvinken dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden klikt u op “betalen”.
Stap 5 Kies hier de door u gewenste verzendmethode en betaalmethode en klik op “verder”.
Stap 6 Indien u IDeal of creditcard gebruikt zult u de betaling moeten afronden voordat u de bestelling kunt afronden, volg hiervoor de instructies.
Stap 7 De bestelling is afgerond en u ontvangt via de e-mail een orderbevestiging met hierin uw bestelnummer. Houd deze altijd bij de hand indien u contact met ons dient op te nemen.

Betaalopties

De meest gebruikte betaalmethode is Ideal. U betaalt veilig en direct en uw bestelling wordt direct verwerk. Betalen met Ideal is gratis.
U kunt bij ons ook met creditcard betalen. Helaas moet wij hier extra kosten voor in rekening brengen, omdat dit ook voor ons extra kosten met zich meebrengt. De kosten voor betalen met creditcard zijn € 2,00 per bestelling.
Wilt u niet vooraf betalen? Dan kunnen wij het pakker onder rembours verzenden. Let op, u betaalt dan wel de verzendkosten, welke € 25,00 bedragen. U kunt uw pakket dan bij aflevering aan de bezorger voldoen. In verband met fraude worden rembours bestellingen bij ons eerst gecontroleerd en zullen dus een langere verwerkingstijd hebben.

Facebook win acties zijn acties van mijnParfum.nl en niet van Facebook zelf.
Je doet mee aan de win actie door de pagina van mijnParfum.nl te liken en het bericht te liken. Delen en reageren is natuurlijk altijd goed!

ANNULEREN Het kan voorkomen dat u tijdens het bestellen van een artikel besluit om deze te annuleren. Indien u de bestelling nog niet volledig heeft afgerond kunt u deze nog zelf annuleren. Als u de betaling niet heeft voldaan betekent dit niet automatisch dat uw bestelling niet door ons is ontvangen. Wij geven u in dat geval altijd nog de tijd om uw betaling alsnog te voldoen. Mocht u de bestelling willen annuleren als deze reeds geplaatst is, wel of niet betaald, vragen wij u altijd om een mail te sturen naar de klantenservice om ons op de hoogte te stellen van de annulering. Indien u een reeds afgeronde bestelling wilt annuleren vragen wij u om dit aan ons kenbaar te maken via een e-mail aan klantenservice@mijnparfum.nl. Geef hierin duidelijk aan wat de reden is van uw annulering.
Verder vragen wij u om uw bestelnummer, naam en telefoonnummer te vermelden zodat wij uw annulering zo goed en snel mogelijk kunnen afhandelen.

INPAK SERVICE
Voor slechts €0,50 pakken wij uw bestelling mooi in met cadeaupapier, zodat uw cadeau meteen klaar is om te geven. Dit bespaart u een hoop moeite en wij doen het graag!
**Geef in de omschrijving bij het bestellen aan of het Sint- of kerst papier betreft, anders pakken wij het gewoon neutraal in! ** *
door een technische storing is de inpakservice niet bij alle producten te selecteren, geef in dit geval in de omschrijving bij het bestellen aan dat het ingepakt moet worden!

PRODUCT NIET OP DE SITE?
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u een bepaald merk, type of maatvoering van een product wenst te kopen wat wij momenteel niet aanbieden in onze shop. Als het niet op onze site staat betekent dit natuurlijk niet altijd dat wij het niet voor u kunnen bestellen. U kunt via email aangeven welk artikel u wenst te bestellen, en wij doen u geheel vrijblijvend een aanbod voor dit artikel.

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Indien u een defect, bedorven of incompleet product heeft ontvangen valt dit onder de garantie van het product.

Neem in het geval van een garantie contact op met onze klantenservice.
Gebruik bij het eventueel retourneren van een product ons retourforumulier.



KLACHTEN

Klachten over onze producten of dienstverlening kunnen worden gemeld bij onze klantenservice, bij voorkeur per mail aan klantenservice@mijnparfum.nl of via het contact formulier op de klantenservice pagina. U ontvangt binnen 48 uur een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid en willen uw klacht zo snel mogelijk met u oplossen.

Mocht u niet tevreden zijn over onze klachtenafhandeling kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).